Polecane przez nas książki – programowanie gier

Dla wszystkich, którzy pragną nauczyć się więcej o programowaniu gier w środowisku Scratch lub Unity zamieszczamy poniżej wykaz sprawdzonych przez nas książek wraz z linkami do księgarni internetowej TaniaKsiązka.pl (w momencie jak weryfikowaliśmy ceny w tej księgarni były najbardziej przyjazne dla naszego portfela. Czy tak jest dalej? Polecamy zweryfikować we własnym zakresie).

Scratch:

Znakomite wprowadzenie do programowania w Scratch bez względu na wiek.

Książka adresowana do najmłodszych (poniżej 10 lat).


Unity 3D

Aktualnie czytamy i testujemy nową książkę  “Unity w akcji” autor Joe Hocking (wydana w 2017 roku) – zapowiada się na pozycję godną polecenia.


Sprawdzone pozycje o Unity 3D




Nie polecamy już kupować książki “Projektowanie gier w środowisku Unity 3.x” autor Will Goldstone.

Książka została oparta na starej już wersji Unity 3.x i choć jest napisana bardzo dobrze pod względem merytorycznym to wiele przykładów może być trudne do zrealizowania w aktualnych wersjach Unity (od wydania książki w 2013 roku wiele elementów Unity zostało całkowicie przebudowanych).